Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и аз в отбора 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ЕВАЛА !! Тази кола е Уникат ! Няма да сбъркаш !!
    а аз ако ги имах тея $ нямаше да се замисля и 1 сек.!
    ясно ми е какво да си взема за тези $... проблема е че искам с мухи да ловя Китове!
    Това за сервиза е добра идея... ама ще стане с тоя час... а бе като ида у Софията... ще го нагласим некак !
    Пак ви благодаря !
    http://luchi.bg/ Парапети

    Comment


    • #32
      166

      Комплименти.Моята е същият цвят но 2,0 ТС.Не ми се слиза от нея. Провери компресията защото италианския дизел не е германски.Патил съм от 75 ТД

      Comment


      • #33
        Re: 166

        Първоначално публикувано от emil georgiev
        ...Провери компресията защото италианския дизел не е германски.Патил съм от 75 ТД...
        Koлега, къде намеси немските дизели тука, че пък взе и сравни 75 ТД (технология от преди Освобождението) с 2.4 комънрейла на 166
        Също ми е интересно с какво е по-добър немския от италианския дизел Айде обоснови се, моля!
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #34
          какво общо има системата за впръскване с двигателя ? Нищо общо !Един дизел навърта по 30 000 и повече км на година.Сам си направи сметката.Ако мислиш ,че двигателите се променят си в голяма заблуда.Те се ползват по 20 - 30 години Само системите около тях се променят.

          Comment


          • #35
            здравейте момчета, искам да питам "пинко" дали е проверил в сервиз тази алфа, защото и аз сам и хвърлил око и мисля да я вземам; интересува ме има ли по сериозни проблеми и само заради цената ли се е отказал

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Lubix
              здравейте момчета, искам да питам "пинко" дали е проверил в сервиз тази алфа, защото и аз сам и хвърлил око и мисля да я вземам; интересува ме има ли по сериозни проблеми и само заради цената ли се е отказал
              Цената никак не е висока, даже е подозрително ниска.

              Проверена е във Вантотрейд, протокола е в мен

              копи-пейст от другата тема, в която писах за сребристата 166 от горубляне

              Колата е 11. 98 г.

              Според екзаминера е на 273 000 км, вкарана е от Австрия, 3-ма собственика, там е купена за 3750 евро.

              дадох 80 и кусур лева във вантотрейд да я прегледат.

              Амортисьорите са на 54, 48, 41 и 50%(по часовниковата стрелка, от шофьорския амортисьор)

              Цялото окачване отзад е за смяна, отпред долни носачи, биалетки, кормилни накрайници, спирачни дискове и четирите, задна лява спирачка изобщо не държи грам, явно е запецнало буталцето.

              Луфт в кормилната рейка.

              Според Явор брадатия турбото и дебитомера са добре, мотора въпреки пробега е в много добро състояние. Маслото е доста старо.

              Еллектрониката е окей, няма грешки, климатик и сичко си работи.

              Ми това е.

              Салона е в относително добро състояние, нагряването на седалките не работи (може и бушон да е).

              След като установихме тези неща, продавача падна от 13 900 на 12 000 без да го моля. Дал съм капаро 1000 лева. Утре щях да я платя, обаче Гомбаре ми направи прекалено добро предложение.

              така че има да се дават още 11 000 лв. Може пък и да не ми изгори капарото?


              Ето я темата, в която се обсъждаше тая алфа

              http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 8&start=15
              Volvo XC90 D5 '06
              Alfa Romeo Spider 2.0 '90
              Lancia Ypsilon 1.2 '00



              ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
              ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
              ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

              Comment


              • #37
                мерси много "пинко", задължен съм ти. А казаха ли ти колко пари ще струва ремонта в сервиза, ако е приемливо да се пазара утре за цената с продавача.

                Comment


                • #38
                  166 2.4 JTD.....

                  Здравейте колеги, искам да пусна и аз една инфо. относно красавиците нар. 166 - дизел. Значи бях решил да взимам такава, имам познати, които внасят от Италия коли, та отидох при тях и им казах за мойто предпочитание, а единия от тях ми каза: "Забелязал ли си, че 166-дизел им паднаха подозрително цените, причината е проблеми в скоростната кутия. Въртящия момент на 2.4 дизел е доста голям - 308 Нм а скоростите явно не са изчислени за такива натоварвания....та после да сменяш скорости - на старо първо ги няма, второ - пак могат да изпушат, а нови .....сещаш се ...." та се разубедих за дизел, сигурно ще е някоя бензинка...

                  Comment


                  • #39
                    Re: 166 2.4 JTD.....

                    Първоначално публикувано от samy
                    Здравейте колеги, искам да пусна и аз една инфо. относно красавиците нар. 166 - дизел. Значи бях решил да взимам такава, имам познати, които внасят от Италия коли, та отидох при тях и им казах за мойто предпочитание, а единия от тях ми каза: "Забелязал ли си, че 166-дизел им паднаха подозрително цените, причината е проблеми в скоростната кутия. Въртящия момент на 2.4 дизел е доста голям - 308 Нм а скоростите явно не са изчислени за такива натоварвания....та после да сменяш скорости - на старо първо ги няма, второ - пак могат да изпушат, а нови .....сещаш се ...." та се разубедих за дизел, сигурно ще е някоя бензинка...
                    Точно това пък са пълни глупости, 6-степенната механична предавателна кутия на 166 е здрава като релса. Виж, при чипване на дизела до 360-380 Нм съединителя вижда зор и се налага да се сменя относително често, но скоростите не се трошат даже и при зверски чипнати екземпляри. В Австрия и Германия има едни изроди, които този мотор са го направили около 240-260 к.с., но скоростите не са пипали.

                    Скоростната кутия на вариантите на този мотор с 136, 140, 150, 175 к.с. е абсолютно една и съща. При 200 к.с. просто главното предавателно число и 6-та са по-дълги.

                    От 2 години чета немските, английските, австрийските и всякакви други форума на Алфа, досега не съм прочел за проблем с кутията.

                    В базата данни на Аутобилд, до която имам достъп, също няма нито едно оплакване от скоростите на 166 дизел.

                    Кажи на твоите приятели да не сеят дезинформация. Като не разбират поне да си траят.
                    Volvo XC90 D5 '06
                    Alfa Romeo Spider 2.0 '90
                    Lancia Ypsilon 1.2 '00



                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Distinctive '02
                    ex Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '00
                    ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 '99

                    Comment


                    • #40
                      Re: 166 2.4 JTD.....

                      Comment


                      • #41
                        Re: 166 2.4 JTD.....

                        Първоначално публикувано от pinko
                        Първоначално публикувано от samy
                        Здравейте колеги, искам да пусна и аз една инфо. относно красавиците нар. 166 - дизел. Значи бях решил да взимам такава, имам познати, които внасят от Италия коли, та отидох при тях и им казах за мойто предпочитание, а единия от тях ми каза: "Забелязал ли си, че 166-дизел им паднаха подозрително цените, причината е проблеми в скоростната кутия. Въртящия момент на 2.4 дизел е доста голям - 308 Нм а скоростите явно не са изчислени за такива натоварвания....та после да сменяш скорости - на старо първо ги няма, второ - пак могат да изпушат, а нови .....сещаш се ...." та се разубедих за дизел, сигурно ще е някоя бензинка...
                        Точно това пък са пълни глупости, 6-степенната механична предавателна кутия на 166 е здрава като релса. Виж, при чипване на дизела до 360-380 Нм съединителя вижда зор и се налага да се сменя относително често, но скоростите не се трошат даже и при зверски чипнати екземпляри. В Австрия и Германия има едни изроди, които този мотор са го направили около 240-260 к.с., но скоростите не са пипали.

                        Скоростната кутия на вариантите на този мотор с 136, 140, 150, 175 к.с. е абсолютно една и съща. При 200 к.с. просто главното предавателно число и 6-та са по-дълги.

                        От 2 години чета немските, английските, австрийските и всякакви други форума на Алфа, досега не съм прочел за проблем с кутията.

                        В базата данни на Аутобилд, до която имам достъп, също няма нито едно оплакване от скоростите на 166 дизел.

                        Кажи на твоите приятели да не сеят дезинформация. Като не разбират поне да си траят.
                        Радвам се , че развенчавате тази явно преднамерена измислица за проблема , идеята ми бе - не да внасям дезинформация (все пак и аз съм мераклия на 166, само ако я взема - живи и здрави, да не ме ревнува нежната половинка от таз красавица ), просто цитирах познат, който предполагах е "в нещата" но явно не е, и исках да видя дали ще се потвърди от колегите, които имат наблюдения върху 166-цата.

                        Comment

                        Working...
                        X